Osobní vlaky mezi Mostem a Kláštercem nad Ohří

Dříve jezdily pouze osobní vlaky mezi Ústím nebo Děčínem a Chomutovem. Toto bylo ukončeno v roce 2007 a bylo nahrazeno dnešním systémem. V budoucnosti se ovšem můžem s podobným setkat, pouze s rozdílem, že budou jezdit nové 3 vozové soupravy a vlaky budou prodlouženy do Kadaně, před tím se ovšem musí trať mezi Kadaní - Prunéřov a Kadaní předměstí musí elektrizovat, na tomto začnou ČD brzy pracovat společně s tratí do Litvínova. A proč vůbec udělaly tento systém, který je v současnosti? Důvodem je, že se v roce 2007 neshodly na osobních vlacích Ústecký kraj a Karlovarský kraj, ČD proto zavedly tento ne moc dobrý systém osobních vlaků. Důvodem je také změna el.proudu ze stejnosměrného na střídavý a to mezi Kadaní a Kláštercem.

Tento osobních vlaků na trati 130 jezdí mezi Mostem a Kláštercem nad Ohří (trať 140), po 2 hodinách, vždy se spojením na Os vlak z Děčína hl.n. Spojení zajišťující, aby se každou hodinu přijely osobní vlaky z Děčína zajišťují také Rychlíky do Plzně, jezdící téže každé 2 hodiny. Spojení zajišťuje 1 souprava o řazení 363 + Bdt  + Bt + Bdt. Tyto vlaky nestaví běžně ve všech stanicích, často projíždejí stanice Kyjice a Třebušice, některé vlaky v Třebušicích staví. Rychlostí se tak vyrovnají i rychlíkům, jediným rozdílem je to, že Os staví ve stanici Málkov na trati 140.